T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
AYDIN / ÇİNE - Çine İmam Hatip Ortaokulu

Özgür ARSLAN - Müdür Başyardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği bölümünden 2004 yılında mezun olan  Özgür ARSLAN aynı üniversitede Eğitim Bilimleri Enstitüsünde 2008 yılında Yüksek Lisans öğrenimi tamamlamıştır. 2019 Yılında Uşak Üniversitesinde Sosyal Bilgiler Eğitimi alanında Doktora eğitimine devam etmektedir.

Çalışmaları:

1. Arslan, Ö. (2008).  İlköğretim 8. Sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük  Dersi Öğretiminde Görsel ve İşitsel Materyal Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Hatırda Tutma Düzeyleri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.

2.  Türker, H., Arslan, Ö. (2008).İlköğretim 8. Sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük  Dersi Öğretiminde Belgesel Filmlerin Kullanımı. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. Sayı 24.

3. Arslan, Ö. (2006). Korunan Alanlarda Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi. Kazdağı Milli Parkı ve Çevresi II. Dönem Katılımcı. TÜBİTAK Bilim Toplum Dairesi Projesi. Balıkesir.

4. Savaş, B.,  Arslan, Ö. (2013). T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük  Dersi Öğretiminde  Filmlerin Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri. I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi. Sözlü Bildiri. Burdur, Türkiye.

5. Arslan, Ö. (2013).  Bademli Şükrü Saraçoğlu Ortaokulu 4006  No´lu TÜBİTAK Bilim Fuarı Proje Yürütücüsü. İzmir.

6.  Savaş, B., Arslan, Ö. (2013). Orta Okul 6. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilimci Bilim İnsanı İmaj Algıları. VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi. Sözlü Bildiri. Trabzon, Türkiye.

7. Arslan, Ö., Karakaş, M. (2013). Yüksek Öğretimde ve Ortaokulda İnkılap Tarihi Derslerinin Tarihçesi. IV. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi. Sözlü Bildiri. Nevşehir, Türkiye.

8. Savaş, B., Arslan, Ö. (2014). T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri. III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Sözlü Bildiri. Gaziantep, Türkiye.

9. Arslan, Ö. (2014).  Bademli Şükrü Saraçoğlu Ortaokulu 4006  No´lu TÜBİTAK Bilim Fuarı Proje Yürütücüsü. İzmir. 

10. Arslan, Ö., Savaş, B. (2014). Çanakkale Savaşlarına İlişkin Algısal Bir Çalışma Örneği. III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. Sözlü Bildiri. Sakarya, Türkiye.

11. Arslan, Ö., Savaş, B., Şahiner, D. (2014). Filmlerin T.C. İnkılap Tarihi Ve Atatürkçülük Dersi Değer Öğretiminde Kullanımı. III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. Sözlü Bildiri. Sakarya, Türkiye.

12.Savaş, B , Arslan, Ö . (2014). T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinin Öğretiminde Filmlerin Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri . 21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , 3 (8) , 129-148

13.Arslan, Ö. (2015).  Bademli Şükrü Saraçoğlu Ortaokulu 4006  No´lu TÜBİTAK Bilim Fuarı Proje Yürütücüsü. İzmir

14. Arslan, Ö., Savaş, B. (2015). Öğrenci Görüşleri İle 4006 No’lu Tübitak Bilim Fuarı. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. Sözlü Bildiri. Muğla, Türkiye

15. Arslan, Ö., Göçen, R. (2015). Bademli’nin (Bademye) Kültürel Değerleri Üzerine Bir Değerlendirme. Uluslararası Birgi Sempozyumu. Sözlü Bildiri. İzmir, Türkiye

16. Arslan, Ö.,Bayram, B. (2016). 8. Sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretiminde Kutu Oyunlarının Kullanımına Yönelik Örnek Bir Çalışma. IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. Sözlü Bildiri. Muğla, Türkiye.

17.Arslan, Ö., Savaş, B. Türkel, A.(2016). Ortaokul 8. Sınıf T.C. İnkılap Tarihi Ve Atatürkçülük Dersinde Tarihi Filmlerin Değer Öğretiminde Kullanımı. Turkish Studies.Vol 11, No 19. 709-720.

18.Arslan, Ö., Savaş, B. (2017). The Secondary School 6th Grader´s Perception Of Images Of Social Scientists.Journal Of World Of Turks, Vol 9, No 1 (2017).

 19. Uygun, K. Arslan, Ö. Bayram, B. Uşak, C. (2017). 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminde Kutu Oyunlarının Kullanımına Yönelik Örnek Bir Etkinlik. I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi. Sözlü Bildiri. Uşak, Türkiye.

20. Arslan, Ö.,Savaş, B., Karabulut, E. (2018). Filmlerin Tarihsel Empati Öğretiminde Kullanımı. V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. Sözlü Bildiri. İstanbul, Türkiye.

 21.Uygun, K. Arslan, Ö. Bayram, B. (2018). Sosyal Bilgiler Dersinde Oyunla Öğretimin Etkileri. V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. Sözlü Bildiri. İstanbul, Türkiye.

 22.Savaş, B. Arslan, Ö. Tekin, T. Ö.  (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi”  II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi. Sözlü Bildiri. Aydın, Türkiye.

 23. Savaş, B. Arslan, Ö. Düzyurt, Ç.  (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilimlere  Yönelik Eğilimlerinin İncelenmesi”  II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi. Sözlü Bildiri. Aydın, Türkiye.

 24. Arslan, Ö., Uygun, K., Düzyurt, Ç. (2019). Müzelerin Kültürel Mirasa Etkisi İle İlgili Öğrenci Görüşleri. VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. Sözlü Bildiri. Bolu, Türkiye.

 25. Arslan, Ö., Uygun, K. (2020). Dürüstlük Değerinin Ortaokullar Arası Kohlberg’in Ahlaki Gelişim Evrelerine Göre Karşılaştırılması: Çine Örneği. İzmir Demokrasi Ünivristesi II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. Sözlü Bildiri. İzmir, Türkiye.

  26. Arslan, Ö., Savaş, B. (2021).  Arkeoloji Kazı Alanına İlişkin Öğrencilerin Görüşleri. İzmir Demokrasi Ünivristesi III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. Sözlü Bildiri. İzmir, Türkiye.

 27. Gürses, H. , Savas, B. & Arslan, Ö. (2022). Perceptıons Of Covıd 19 And Ongoıng Pandemıcs By Chıldren In The Prımary School Students . Araştırma ve Deneyim Dergisi , 7 (1) , 51-58 . DOI: 10.47214/adeder.1120572 

28. Uygun, K., Şener, N., Arslan, Ö. (2022). Sosyal Bilgiler Dersi Bağlaminda Tasarruf Değerinin Dördüncü Sınıf, Eşitlik Değerinin Altıncı Sınıf Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Yer Alma Durumlarının İncelenmesi. Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)/ International Journal of Leadership Training (IJOLT), 6(2), 1-13. https://trdoi.org/10.26023458/uled.1202996

29.Uygun, K., & Arslan, Ö. (2023). Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında ve Ders Kitaplarında Öz Denetim Becerisinin İncelenmesi. International Primary Education Research Journal, 7(3), 152-163.